Profesjonalna regeneracja filtrów cząstek stałych DPF/FAP i katalizatorów SCR.

Obsługujemy wszystkie samochody osobowe, ciężarowe, autobusy, sprzęt budowlany i sprzęt rolniczy - także z normami emisji EURO 6.

Przywróć pełną moc silnika bez pozbywania sie filtra. Nasza innowacyjna metoda gwarantuje przywrócenie sprawności w 99%.

Najczęściej zadawane pytania

Jak przygotować filtr cząstek stałych (DPF) katalizator do wysyłki?

Po kontakcie z naszą firmą wysyłamy na nasz koszt kuriera, który odbierze spakowany filtr. Przesyłka zwrotna po regeneracji jest również zawarta w cenie usługi. Ważne: przesyłka nie może być dłuższa niż 170cm. Po ustaleniach z naszym pracownikiem, można przyciąć do transportu rurę od strony wydechu minimum 20 cm przed filtrem. Transport w cenie dotyczy tylko DPF do samochodów osobowych. Preferujemy wysyłkę firmą kurierską. Prosimy o zabezpieczenie filtra DPF folią bąbelkową.

Czas realizacji przy wysyłce?

Zazwyczaj 48h roboczych.

Czas realizacji przy dostarczeniu osobistym?

Po wcześniejszym ustaleniu, regeneracja możliwa nawet w ciągu 2 godzin.

Realizacja w naszym serwisie?

Możliwa po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Czy warto zregenerować DPF i jak? Czy lepiej go wypalić?

Odpowiedź na to pytanie wymaga świadomości procesów zachodzących wewnątrz filtra DPF. Na rynku dostępnych jest wiele opcji usprawnienia filtra cząstek stałych z różnym efektem końcowym.

Na czym polega wymuszona regeneracja?

To rozwiązanie jest tymczasowe - wymuszona regeneracja usunie sadzę ale nie popiół.

Płyny czyszczące?

Niektóre preparaty czyszczące zaaplikowane w odpowiedni sposób, mogą ułatwić oczyszczenie filtra z sadzy, lecz nie usuną popiołu. Na rynku dostępnych jest także wiele produktów, których zastosowanie w żaden sposób nie przekłada się na poprawę stanu filtra. Płyny czyszczące mogą przynieść efekt odwrotny do zamierzonego poprzez przemieszczenie się popiołu w głąb filtra DPF blokując go jeszcze bardziej.

Usunięcie filtra DPF?

Usuwając filtr DPF możesz doprowadzić do uszkodzenia turbosprężarki z racji braku nadciśnienia od strony wydechu. Obniżasz wartość pojazdu. Zatruwasz także środowisko naturalne. Twój samochód może nie przejść przeglądu technicznego, a Ty możesz dostać mandat wraz z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego.

Wymiana DPF na nowy?

Rozwiązanie pewne, lecz bardzo kosztowne. Koszt nowego filtra to kilka lub nawet kilkanaście tysięcy zł.

Wypalenie filtra DPF?

Popiół jest substancją powstałą po procesie spalania, zatem nie da się go bardziej wypalić. Wszelkie próby wypalenia filtra czy na pojeździe, czy po jego demontażu usuną jedynie sadzę, nie mając wpływ na zawartość popiołu we wkładzie filtra DPF.

Czy nasza hydrodynamiczna metoda regeneracji działa?

Tak. Jest jedyną w 100% skuteczną metodą pełniej regeneracji niedrożnego filtra cząstek stałych i przywrócenia jego pierwotnych parametrów. Regeneracja odbywa się w specjalistycznym urządzeniu po wcześniejszym demontażu filtra z pojazdu. Dzięki zastosowaniu odpowiedniej procedury usunięciu podlega sadza, popiół oraz inne zabrudzenia filtra jak np. olej silnikowy w przypadku uszkodzonej turbosprężarki.

Objawy niedrożnego filtra cząstek stałych?

  • odczuwalny spadek mocy silnika
  • lampka ostrzegawcza DPF na desce rozdzielczej
  • tryb awaryjny
  • wykonywanie częstych prób regeneracji DPF podczas jazdy
  • brak wypalenia filtra zakończonego sukcesem
  • zapach niespalonego paliwa
  • nadmierne dymienie
  • nadstan oleju silnikowego
  • błędy w pamięci sterownika silnika dotyczące: zbyt dużej obecności sadzy w filtrze DPF, zbyt dużej liczby nieudanych prób wypalenia filtra DPF, zbyt dużego przebiegu od ostatniego wypalenia filtra, za wysokiego ciśnienia różnicowego przed i za filtrem DPF itp.
Jeżeli doświadczasz któregoś z powyższych symptomów, najprawdopodobniej Twój filtr DPF jest niedrożny. Gdy filtr DPF jest zablokowany, to jego próby usprawnienia poprzez wymuszoną regenerację serwisową na samochodzie lub użycie środków chemicznych mogą usunąć jedynie sadzę, ale nie popiół, który w nim zalega. W najlepszym przypadku będzie to rozwiązanie krótko terminowe, co wiąże się z potencjalną utratą czasu i pieniędzy.

Jedynie pełna procedura regeneracji filtra DPF metodą hydrodynamiczną po jego wcześniejszym demontażu z samochodu może przynieść oczekiwany efekt. Nasze zaawansowane i efektywne regenerowanie filtrów DPF jest rozwiązaniem w 100% skutecznym, a jego cena stanowi jedynie ułamek kosztu nowego filtra DPF.

Kontakt

Dane teleadresowe

Biuro obsługi klienta

Tel.

530 000 716

Obsługa warsztatów samochodowych

Tel.

18 479 140 4

Obsługa ASO

Tel.

12 333 700 4

Formularz kontaktowy

Regenerujemy wszystkie rodzaje filtrów DPF/FAP


Kontakt:

VIPER-DPF.PL
ul. Żwirki 31
33-300 Nowy Sącz
NIP: 7343478242

tel. 12 333 700 4
tel. 18 479 14 04

www.viper-dpf.pl
e-mail: biuro@viper-dpf.pl

Na skróty:

Jesteśmy dla Państwa:

Od Poniedziałku do Piątku 9:00 - 17:00